5 Ekim 2011 Çarşamba

ÇALIŞAN ANNE OLMAK

     Anne olmak ...Allah'ın(c.c.) biz kadınlara bahşettiği en büyük hediye bence.
İşte benim oğlumda bana verilmiş bir hediye, yaşam pınarım,mutluluk kaynağım sanki.Ruh halime bakım yapıyor her akşam .14 saat iş temposu sonrası kapıdan girince koşup boynuma sarılıp "annemmm benim" diyerek çikolatalı ağzıyla öptümü sanki tüm sıkıntılar tüm gün yaşadığım stres ve yorgunluk bir anda terkedip gidiyor beni...Mesela dün akşam daha ben yeni girmiştim eve ki ;

Efe:"annecim tombala oynayalımmı"(elinde tombala paketi)
Ben:"olur annem oynayalım ama izinver üstümü değişeyim hıı"
Efe:"tamamm"
ama bu konuşma arkasından hemen yere oturdu ve kartları alıp "seç birini bakalım" dedi
tabi sonra tombala oynadık yaklaşık 2 saat ..ha birde pulları o çeker ve kendi kartındaki rakamları çekmeye özen gösterir ve nedense her oyunu o kazanıverir...

İşte böyleee ....Benim küçük meleğimle oyundan sonraki ruh halim ise tamamen sakinleşmiş ve nerdeyse yorgunluğu unutmuş bir şekilde oluyor.



Allahım binlerce kere hamd olsun..